Beheer
Naast verhuur kunt u bij ons terecht voor beheer.
Onze dienstverlening bestaat uit verhuur, financieel en administratief beheer en technisch beheer. Wij zijn werkzaam in Arnhem en omgeving.
Wat wij voor u kunnen betekenen
Financieel -en administratief beheer
- De beheerder registreert en verwerkt de ontvangsten, bewaakt de tijdige en correcte betaling van de verschuldigde huurpenningen.
- Het innen van de huurpenningen, servicekosten en overige voorschot bedragen wegens leveringen en diensten.
- De beheerder beheert de waarborgsommen en zorgt er voor dat deze verrekend worden met vertrekkende huurders.
- Het bijhouden van een administratie voor accurate informatie verstrekking ten behoeve van de opdrachtgever.
- Verzenden van herinneringen, aanmaningen en ingebrekestellingen inzake achterstallige bedragen.
- Begeleiding indien gebruik gemaakt moet worden van een incassobureau, gerechtsdeurwaarder of een advocatenbureau.
- De vastgoedbeheerder rapporteert periodiek aan de opdrachtgever.
- De waarborgsom terugbetaling c.q. verrekening met verstrekte bankgarantie c.q. waarborgsom wordt verzorgd.
- De jaarlijkse Consumptie Prijs Index (C.P.I.) verhoging met huurprijsaanpassingen en tevens schriftelijk voorstellen aan huurders.
- U ontvangt een korting van 15% op de verhuurcourtage.
Technisch beheer
- Bij calamiteiten, storingen en technische onderhoudsklachten, aanspreekpunt voor huurders.
- In behandeling nemen van service aanvragen en technische storingen. Inspecteren van het onroerend goed bij verhuurmutaties.
- Het namens de opdrachtgever verstrekken van onderhoudsopdrachten.
- Het doorsturen van relevante stukken met betrekking op werkzaamheden, zoals bestekken, offertes, goedkeuringsformulieren, inspectierapporten, e.d., gedurende de wettelijke voorgeschreven termijn.
- De opdrachtgever op de hoogte brengen van bijzondere gebeurtenissen, zoals brand, explosie, inbraak, storm, wateroverlast, die direct of indirect schade aan het onroerend goed kunnen veroorzaken.
Werkwijze beheer vastgoed
- Opdrachtgever biedt een pand aan.
- De beheerder inspecteert, inventariseert het pand.
- Het pand wordt opgenomen in het bestand en administratief verwerkt.
- De beheerder stelt de huidige huurders schriftelijk op de hoogte over de wijziging van het beheerkantoor.
- De huurovereenkomsten worden gecontroleerd of deze juridisch correct zijn.
- Na beëindiging van een huurovereenkomst zal de beheerder de financiële administratie en de woning inspecteren en de borgterugbetaling verzorgen.
- Beheerder is het aanspreekpunt voor de huurders v.w.b. alle meldingen en correspondentie.
- Beheerder verzorgt voor dit pand het commerciële beheer.